Vanaf vandaag in de winkel: KIJK 9/2014. Met als coveronderwerp: waarom we grote merken niet vertrouwen.
Megafirma’s zijn megakapitalistisch, megamilieuvervuilend en mega-immoreel. De gemiddelde Nederlander staat vooraan als het om grote bedrijven bashen gaat. Waar komt onze achterdocht tegen merken als Nike, Apple en McDonald’s precies vandaan? En zijn kleine spelers eigenlijk een haar beter? KIJK-verslaggever Rik Peters vertelt het je, in het coverartikel van ons nieuwe nummer.
Verder onder meer in deze editie:
- De 6 spectaculairste duurzame stadsontwerpen voor China
- Word je creatiever als je je hersenen onder stroom laat zetten?
- Hoe met uav’s de smeltende gletsjers van de Himalaya in kaart worden gebracht
- De gasrotonde: redder van onze gaseconomie?
KIJK 9/2014 ligt in de winkel tot en met 20 augustus en kost 5,25 euro. Het nummer is ook online te bestellen – zonder verzendkosten!
Beeld: Marco Lap